Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Friday, December 24, 2010

Stress! Stress! - Finally.. Cool.

Dalam 2, 3 hari ni aku sgt lah stress! Mencari taska/nursery utk Muqrie. Dahi ni tak berenti-renti berkerut. Setelah tak jadi menghantar Muqrie ke tadika...(ye, tak jadi)- Tadika semua dah penuh. Mereka dah closed utk yg nak masuk umur 4 tahun. Yang available adalah x kena ngn our budget. Sorry Muqrie syg...nmpaknye xde la rezeki Muqrie merasa ke tadika at the early stage. Next year umur Muqrie nak masuk 5 tahun, mama akan register awal2 k?!

So, aku terus beralih ke taska sahaja. Cari punye cari...google search, kol, pegi sendiri ke tmpt taska pun ada...tapi Taska/Nursery pun dah penuh jugak! Arghhhhhhhhhh....Pening-pening! Sampai aku nk luahkan perasaan ke blog ni pun x bole rasenye. Nak melawat-lawat ke blog korang sume pun x mampu rasenye. Sekadar menjenguk ke blog rakan2 yg sudi mengomen kt entry terkini aku jer. :(

Setelah 3 hari mencari taska utk Muqrie...finally aku dh jumpe satu! Tu pun setelah aku pergi sendiri ke satu taska ni (dalam presint yg sama ngn umah aku) dan Penyelia nye inform yg mereka ada Playschool tapi di presint bersebelahan. Sangat suke! Sbb Playschool adalah untuk toddler yg berumur 3 thn - 5 thn sahaja. So, x de la babies yg akan ada di premis tu nanti. Mereka juga akan ajar la sket2. Kelas mengaji Iqra' pun ada...dan daycare.

Mase pergi ptg semlm, tmpat agak kecik. Aku pun x melawat kawasan betul2 lagi. Maybe ptg ni bwk Muqrie gi tgk.












6 comments:

~daRLee ZuRiS~ said...

takde rezeki lah tu ek.
takpelah...
next year mama kena register muqrie awal2 ye.

eMMe said...

takpe muqrie, jgn sedih jgn nangis
nnt auntie buak taska
hahaha, kak jue, next time / next year cecepat register tau...

Syida said...

utk tahun 2012, kene stat register bln march.maksudnya dari skg kita dah kene survey utk thn 2012.

JUE said...

Zuris: Huhu...nnti auntie tlg remindkan mama saye yer..

JUE said...

eMMe: Hahaha...nk tggu auntie bukak taska, kena tggu adik saya baru lahir la kot! =)

JUE said...

Syida: Betullah syida! Ada kwn yg register anak dia tadika bulan Nov aritu pun kata, mase tu tggal 3 kekosongan je lagi! Dasyat betul...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails