Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, December 9, 2010

PESANAN PENTING UTK SEMUA WANITA....

Tadi aku dapat sms ni. Korang ada dapat x?



PESANAN PNTING UTK SMUA WNITA YG PERGI KERJA,KOLEJ@SEKOLAH SNDiRiAN..
Jka anda tjumpa bdk kcil sdg mnngis ats jln yg mbri anda almtnya & mmnta anda mhntrnya ke almt trsbut,sila bwanya ke blai polis..Xkira apa yg anda mhu lkukn,JGN bwanya ke almt yg dbrikn..Ini adalh tktik bru pjenayh utk mrogol wnita..Sila smskn msj ini kpd smua rkn anda agr mrk blh mbri thu mklumt ini kpd rkn2 mrk & ahli kluarga mrk..Trima ksih!
Dri:ASP SUMAN KUMAR,D9-Bukit Aman



*Takot lak bila baca sms ni...




6 comments:

DKosongLapan said...

dah lame dapat bende ni.....dan dah penah sebarkan bende ni.....kite ambik langkah berjage2......nak selamat lagi...kite bawak budak tu teghuih pegi balei polis...

JUE said...

D08: Owh ye ker...? kita baru dpt ni :). Macam2 lah skang ni.

eMMe said...

kalo mE nampak budak ni nangis, me lepuk2 lagi budak tu biar jerit2, peh tu lariiiiii* hahaha...mcm2 tektik 'org jahat' la ni...

rATu kEBaYA said...

macam2 ye sekarang ni.. seriau

JUE said...

eMMe: Make sure klu nk wat tu..jgn bg org nmpk. Kang dituduh pendera kanak2 lak! hehe..

JUE said...

rATu kEBaYA: Betul tu. Agaknye budak tu dipaksa wat camtu kot.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails