Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, December 2, 2010

Ni yang nak membebel ni...

Geram lah...
USB Cable dah beli lunch tadi
Amoi tu kata,
sama je Blackberrynye USB ngan USB enset aku yg zaman dolu2 nye ni.

Sekali...
File tak leh access!
Geram tau!
Hilang semangat dah nak mengupdate blog!




*Korang bole terima tak alasan aku tidak mengupdate blog hari ini? ;P


8 comments:

eMMe said...

uih! patot la tak jumpe akak kat mines, gi cari USB Cable rupenya...
sabar kak!, kite minum dulu, kasi sejuk kan badan...hehehee....

Umie a'iesya said...

aduhai....sabo ye dong!

JUE said...

eMMe: Jom me, kita gi Mines skang! ~alasan utk kuar lagi. Td x puas pusing Mines. hikhikhik..

JUE said...

Umie a'iesya: Dah sabar sket dah. Dah minum air pepsi yg tapau kt McD lunch tadi ;)

eMMe said...

kak jue~ sabar la kak, takkan lari mines tu,hehehee....esok leh round 10kali, rehat lame, hehehee...

DKosongLapan said...

kekekeke......
takpele....petang kaghang pegi le tuko balik....jumpe amoi tu balik...tunjok dekat die......

'ni ha yang hang kate bulih tu.....hang terai cucok'....

kalo tak bulih jugakk...pi cucok mate amoi tuu'

JUE said...

eMMe: Rehat jemaat seperti biase la Me..balik umah. Angkat kain! hahaha

JUE said...

D08: Itu la...ptg semlm gak kita gi. Skali...???? hehehe...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails