Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuesday, December 28, 2010

JAWATAN BARU KU....



Hari ini, masuk hari ke-2 aku menjawat jawatan baru..
Di persekitaran baru ni...suasana agak sepi.
Sekali-sekala adalah berborak ngan staf yg keluar masuk ke bilik ku ini..
Aku juga semakin tekun menjalankan tugas2 yg baru...
Sentiasa bersedia apabila bos memerlukan sesuatu.
Waktu bekerja ku juga agak cemerlang kini..
Balik keje tidak lagi on time seperti selalu! Hehehe...
Harap2 bos berpuas-hati dgn prestasi yg aku tunjukkan ini.
Al-maklum la...bos juga yg mengkehendakiku di sini.


Namun, sedihnye.....
Jawatanku ini hanya setakat hari ini sahaja..
atau hari2 akan dtg apabila bos mengkehendakiku di sini..
KENAPA?????
Aku seperti perumpamaan Habis Madu Sepah Dibuang!
(Mak aihhhhhhh....APA YANG KO MEREPEK NI JUE?????????!!!!!!!!!!)
-feeling2 cam drama slot Cerekarama ni?!
Ko tu kan gantikan tempat eMMe -PA yg bercuti 2 hari je woiiiiii!!!!
Kahkahkahkahkah........
Apa daaaaaa........
;P


*eMME..jgn lupe kepok lekor dari Kemaman ok? hehehe...






7 comments:

SyidaGorjes said...

orang kerajaan bole ganti2 tempat org yg tak dtg?bagusnya.....gaji dia dapat sekali tak?hehehee

rATu kEBaYA said...

boleh ganti2kan pulak ye.. syoklah..

JUE said...

SyidaGorjes: Gaji x dapat ler...klu dpt best gak kan? hehehe...

Ratu kebaya: PA a.k.a Setiausaha Pejabat kena jaga bos. So, klu bercuti...kena la ada yg gantikan tmpt nye. Ermm...x kan bos lak nk kena jawap call kan? hehehe...

midiaida said...

waahhhhh..da jd PA lak ek kak jue..ekekek..cuti sakan nampaknye emmi ek..bestnyeee..
anyway..tahniah kak jue dpt menghabiskan 2 ari sbg PA cemerlang..hihihi..

storymira said...

kahkahkahkaah perasan hehe

eMMe said...

opss...cam siot je kak jue ni
hahahaa~
ape pun tQ sgt, kau la harapan ku kak jue, tanpa kak jue, sape lagi yg nak diharapkan..huhuhu...ape je yg boleh saya berikan, tanda terima kasih terimalah kopok leko, hope sedap la dihidangkan petang ini...hehehee....

JUE said...

aida: Sonok dpt jadi PA..ada bilik sendiri! hehehe...

mira: hikhikhikhik

eMMe: Terima kasih di atas kepok lekor pemberian anda...byk pulak tu. ;D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails