Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Friday, August 13, 2010

Bulan Pose Pun Nak Menipu

"TAHNIAH" SimCard Anda B'jaya menangi Cabutan bertuah RM15,000,00.dr "SHELL MLS BHD" Sila Hub.Office: 012-**-***** "ORIGINAL" TQ



Sms ni aku terima 13/8/2010 jam 10.07 pagi tadi from 012-8******. Pernah x korang terima sms camni? Rasenye aku x de pun masuk apa2 contest. Haihhh...derang ni x serik2. Bulan2 Pose ni pun nak menipu ker? ABAIKAN Sajor...X kuasa aku nk kol!






5 comments:

rATu kEBaYA said...

kalau dapat sms mcm ni aku mesti reply balik.. "korang ni takder keje ke nak menipu je" hehehe.. orang sekarang dah tak makan2 tipu ni lagi dah..

eMMe said...

sms ape kak? meh nak tgk skit....kak, tipu yg dpt ratus2 ribu tu ekk...Rp. kan? me penah reply sms KEPALA HOTAK KO!hahaha....dowang tak balas pun...

JUE said...

rATu kEBaYA & eMMe : Hahaha....elok la korang reply blk msg tu. Padan muke! Tapi tu la...x serik2 kn? Org dh x caya...berita pn dh byk kuar pasal tipu2 camni.

*Wat memenuhkan inbox enpon kita jer...letih la nk men'delete' bln2 pose nih. hihihihi...

storymira said...

kak jue num sy teramat bertuah cz selalu sgt terima menang duit

JUE said...

storymira : Bertuah nye badan...bole la beli keta baru. hehehe...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails