Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Friday, July 30, 2010

Ada orang nak makan cili agaknye....

Hahaha....


Tajuk entry kali ni hanya kepada mereka yg rapat, memahami dan terkena sahaja.


Dia ingat mulut orang bole ditutup? Apa yang dicakap tidak akan sampai ke tuannye? Bila la nak sedar.... Asik menyibuk hal orang... Asik menjaja cerita org ke hulu ke hilir awak pergi(yg x betul....dah jadi FITNAH tu tau!) Awak tu la sorang yg profesional... Awak tu la sorang yg tau bab2 undang2 ni... Awak tu la sorang yg mengikut arahan bos... Awak tu la yg bukan kaki report (padahal sume org dh tau yg awak tu lah sebenarnye si perepot!) Hargailah masa emas awak itu.



7 comments:

eMMe said...

bg sikit cili tu kak!huhu...

Maslina Rosdiana said...

Jue,

Huhuhu...banyak je orang camni kat dunia...nama je profesional..tapi hampeh...Jue bagi je cili kat dia...

~dARlee zURiS~ said...

pedas....pedas..
hihiii...
sabar kak jue...sabar ;)

Emy Amir said...

kaki bodek + kaki pengampu + tah aper jenis kaki lagi ntah...memang annoying!! huhuhuhuh

JUE said...

eMMe : Jom Me...kita cili sesama! eheheh

Maslina : Tu la kan...rasenye mana2 ofis pn mesti ada org camni. Mmg nk kena standby cili dlm drawer! kihkihkih

~dARlee zURisS~ : Dah berkali-kali wat perangai yg sama dik oiiiii... bukan sorang jer yg terkena. Dah ramai dh... tu yg rase nak cili2 jer mulut dia tuh. huhuhu....

Emy Amir : Betul Emy.... Org cam ni, bila dh tau wat salah...mula la nk wat muka kesian! Ish geram! Bila la dia nak berambus! Heeeeeee....

|Liyan| said...

kak jue! lebih kurang la kes kita..... si mulut besar tu asyik menjaja cerita orang...... tak sedar diri tu tak seberapa... abis semua dia sal orang dia nak menjaja. tak guna batul... menyesal buat baik dgn orang macam tu..

JUE said...

Liyan : Org2 yg camni.... mmg rase macam nak cili2 jer mulut dia! nak tumbuk2 jer muka dia! Mmg dh perangai macam tu...dh x bole ubah dh tu.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails