Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wednesday, September 29, 2010

Gambar Jamuan Raya KPT

Sambungan cite Gambar yg gelap seblom ni...hehe.



Semlm ada Jamuan Raya peringkat KPT di PICC Putrajaya. Majlis start lebih kuang kol 11.00. Kteorg yg bertugas ni kol 9.00 dh ada kt PICC (yg lagi awal pun ada...). Aku lak kol 12.00 kuar jap..pastu gi opis sowang2 wat keje urgent. Time kuar semua blom mkn lagi. Kol 2.00 camtu aku smpai PICC...apa pun tarak. Tapi sempat la jamah lontong + nasi beriani ckit berlaukkan kuah aje (bedal je la..pewot dh lapar). Member2 bahagian pun x mkn sgt.. Sib baik pastu rupenye derang dh siapkan nasi beriani set utk urus setia.. Itu aje.




Gamba byk sgt smpai x tau nk upload yg mana satu. So, layan yg ini je lah!


Bahagian Sukan @ Jamuan Raya KPT.




* Gamba yg ini tadi x de. Terlupe nk masuk. ;)











Ni member mase kt kolej dulu. Serumah, sebilik & sebelah katil. Nadia ni kat Bahagian Biasiswa ;)














6 comments:

SyidaGorjes said...

cunnye aweks yg pakai tudung syria itam+putih,pakai baju itam putih tu....hihi

eMMe said...

warna warni di aidilfitri...bile tgk gambar2 tu balik, very the hapenning budak2 ni, takleh nmpk kamera, pantang betol!

JUE said...

SyidaGorjes : My fwen kata... baju taik cicak dari atas sampai ke bawah! ahahahah

JUE said...

eMMe : Bdk2 sukan ni mmg pantang tgk kamera. Sampai mak bdk pun dh terikot! hehehe...

al-lavendari said...

saya masuk melalui blog emme.

sungguh meriah dan berwarna warni.
tentu letih membuat persiapan tetapi pasti menyeronokkan.

JUE said...

al-lavendari : Terima kasih sbb sudi ke blog saya melalui blog emme. hehe...

Mmg meriah sbb ramai yg hadir. Penuh dewan perdana, PICC tu. Urus setia pun ramai. Ok la..sethn sekali kan? :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails