Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Friday, November 26, 2010

Aku Anak Selangor LAGI!

Salam Jumaat...


Arini nak cite pasal Aku Anak Selangor LAGI! :D
Bulan lepas aku ada cite pasal Baju Kurung aku yang orang dok perli cam kaler Bendera Negeri Selangor tu la... Tak ingat? Alah...baju yang menyerlah sangat tuuuuuu.... eheheheh. Tak ingat lagi? Klik kat SINI.


Hah...sejak aritu, arini baru aku pakai balik baju tu. Kali ni aku ada beli tudung (selendang) lain utk dipakaikan ngan baju tu. Kononnye nak nampak down sket la...


Apa pendapat korang? Ok ke?
Or still menyerlah lagi? hehehehe....



*real kaler...*



*ni terlebih flash! hihihi*


* Thanx to eMMe coz mengamik gamba ni + guna kamera eMMe. ;)



20 comments:

eMMe said...

dok kat selangor, kene la pakai baju color merah kuning
akak jue mmg sentiasa ceria
piwit~

Just Call Me Bitt said...

like ;)

Umie a'iesya said...

aipppp...ni kat bilik saper ni kak jue?hehehehehehehe
cantiknya!

JUE said...

eMMe: Ahahaha...kena ada semangat kenegerian!

JUE said...

Bitt: ye ker? ;P

JUE said...

Umie a'iesya: Cuba teka sya? =D

DKosongLapan said...

takpe....janji jangan ade langsir ato lapik meja yang same kaler......kalo tak ...nanti oghang konpius.....yang mane satu cik JUE ni??? kekekeke

aNgAh_aLiFaH said...

kjue, sy rase ok je... baju menyerlah ni kan ceria... ok pe.. kalau pakai hari isnin bole tolong buangkn monday blues jauh2.. hehhee..

JUE said...

D08: eheheheheh...tu ar pasal. Cam seblom ni amik gambar kt backdrop kaler kuning. Mak aihhhhhh! =D

JUE said...

aNgAh_aLiFaH: Betul gak tu angah. Bulan depan k.jue oakai ari Isnin! kihkihkih

Lia @ Norli (Mamarempit) said...

hehehe..akak tk de kale ini...nk cari gak le spsg....anak selangor gak ni...hehhee

SyidaGorjes said...

akak jue merah kuning arini, kita kuning pepel.

JUE said...

Mamarempit: Anak Selangor mesti nak kena ada sepasang tau kak norli! Bukan senang nak cari kaler ni nih. hahaha...

JUE said...

SyidaGorjes: Akak syida pun ada calit kuning jugak? hehehe...

rATu kEBaYA said...

suka kaler2 ceria ni.. biar kita je menyerlah...

JUE said...

rATu kEBaYA: Hihihihi...

midiaida said...

kak jue..ok jek kite tgk kaler baju tuh..ceria n nmpak meriah pe???..heheh..mesti semangat nak wat keje kan???hihihi..

eMMe said...

kak jue, dah start undi dah, sblm 30hb...sila la ke blog mE....

JUE said...

midiaida: Huihhhh...mmg semangat lah! hehehe

JUE said...

eMMe: Ok me! segera ke blog eMMe! ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails