Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Friday, October 15, 2010

AKU MENGHILANGKAN DIRI

Salam semua...


Korang sume apakhabar? Sowi..lama sangat x update entry baru. Aku rindu sgt nak menulis entry....lebih2 lagi nak berblogwalking ke blog korang sume sambil membaca entry2 terkini korang. Tapi apakan daya aku terpaksa menghilangkan diri selama seminggu dua ini. Jgn la pulak korang ingat aku telah melupakan dunia blogger ini k? Aku Terpaksa!!!! Huhuhu...sedih, sedih.


ADAKAH KORANG JUGA MERINDUI AKU??? ;)



9 comments:

eMMe said...

pasti la rindu kat celoteh kak jue~ ape pun...selamat bekerja dgn tekun..n hati2 tau...hiks~

rATu kEBaYA said...

mesti rindu.. lama jugak tu seminggu dua..

Ezzah said...

aik nape? kena p kursus ke? :P
ke kak ju eterlibat ngan isesco?

nurulazham said...

kak jue...!!!
menghilangkan diri ke mana tu?
jgn lame2 taw!

eMMe said...

nntkan kemunculan Kak Jue nak wat come back~
tunggguuuuuuuuuu~~hiks~

SYANI said...

Lamanya Jue menghilangkan diri... cepat balik yer..

al-lavendari said...

cakap .. siapa yang paksa !

midiaida said...

rindunye ngan kak jue..mane pegi nei???..heheh..

JUE said...

Terima kasih kepada semua rakan2 blogger yg memberikan komen. Rasa sungguh terharu you. Love uols! Muah...muahhh!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails