Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, October 7, 2010

Aku Anak Selangor

Entry ni patut nak post semlm tapi x dan lah. Bz you....huhu.
Ni cite nye :

Pagi semalam terlambat bangun tdo! Hati ni pulak bole berbelah bagi nak ke tak nak pakai baju ni. Kalau bole nak la pakai baju baru. Tapi aku x suke sgt kaler baju ni. Menyerlah nanti! Ermmm dah kain ni org bagi...sayang la klu x wat baju kan? Mase aku 1st time pakai baju ni, time Raya pertama aritu...mak aku pun dh perli2. Time tu x pe la..coz aku dok umah jer. Tudung pun x pakai, so x de lah menyerlah sgt.

Last2 aku pkai gak...lantak la!

Pakai semata sebab kol 12pm ada Majlis Mesra Pegawai dan Kakitangan KPT Bersama KSU. Majlis apo tu???? Hah...tu sbenanye majlis cam celebrate besday la. Aku yg besday bulan 5 aritu baruuuu derang nak wat. So, sape2 yg besday bulan 5 hingga bulan 10 wat skali semalam.

Sampai opis org dah perli2. Sampai KPT pun sama. Pn. Salmah bos kepada Ezzah tu pun siap dtg kt aku dan tegur. "Sape la yang menyerlah sangat ni...." Hahaha...gelak je lah aku.


Ni la baju nye... Cam kaler bendera Negeri Selangor! Wakakaka....











14 comments:

Ezzah said...

cantikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!

menyerlah la baru best! :D

JUE said...

Ezzah : Kahkahkahkah!!!

SyidaGorjes said...

cantik la baju tu.
i like it!
lantak le diorng nak ckp psl baju jue tu,yg penting i ckp cantik!

Cery said...

mmg gorgeous...terserlah seri,,hihi

eMMe said...

merah kuning lambang kejayaan...kebanggaan...kak jue mmg vouge macam backdrop tu, hahahaha...ape pun, kak jue menyerlah, tenggelam saya....

JUE said...

SyidaGorjes: Cantik ke???? hihihi....

JUE said...

Cery : Ish...mmg Jue la yg paling menyerlah dlm Majlis tu! ;P

JUE said...

eMMe : Masuk2 opis derang dah nyanyi lagu Negeri Selangor! huahuahua.... Emmi pakai baju mengerlip-ngerlip pun x leh lawan ngan K.Jue. kihkihkih

Emy Amir said...

haah..ingat!ingat! tapi rasernye hari raya pertama tuh tak nampak meriah sangat...dalam gambar nih memang nampak meriah betul! dipadanalak dengan tudung merah!hehehehe...tapi cantik! (memang anak jati selangor nih)

DKosongLapan said...

eerrrr...mahap la ye cik JUE.......
awok konpius sebenonye niii....yang mane satu cik JUE ni....yang kat depan tu ke.....ke yang belakang tu????errr.... bukan ke Yong pun kene tag jugak dengan cik eMMe kite???.....


P/S:errr...sori......yang belakang tu bener....hehehehe

P/S1: mak awok oghang Selangor......

JUE said...

Emy Amir : Hahaha...tu la kan? Mase pakai time raya aritu ok sket kn? Nak kena cari tudung lain la ni! :)

"Duli Yang Maha Mulia
Selamat di atas Takhta
Allah lanjutkan usia tuanku
Rakyat mohon restu
Duli Yang Maha Mulia"

-lagu Negeri Selangor

JUE said...

DkosongLapan : Dua2 pun kita ler...hehe.
Kita baru jawab TAG emme tu. Klu x borink..baca la yer? takot tertido lak kang. :P

adina said...

suami kita orang selangor

JUE said...

adina: Ntah2 kenal kot! ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails