Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Monday, February 8, 2010

Tag ~ Love Fiding (salah taip lak...Love Finding!)

Salam 1Malaysia...hehe. Bukannye ape...baru dpt lencana 1Malaysia dan kami suma telah diwajibkan pakai, ok? So aku pn pkai la...demi menyahut seruan PM kita! ;)

Okay, er tadi gi jln2 kt blog MidiAida...dia ada jwp tag dari kwn dia. Pastu kt entry dia ada tulis ni....
okay..aku da setel da jwb soklan2 hangat nei..heheh..korang pun jom laa join same..saje tuk gelak n senyum sorg2..heheh..

So, aku rase cam best jer...nk jwp la TAG ni! Nk tgk blk sama ada aku ingat lagi ke x cerita zaman2 bercinta dulu. Hehe...


1) First time jumpa your hubby bila dan kat mana?
1st time jumpe dh lama dh tau...tahun 1998. Mase tu aku tgh tnggu result SPM. Keje la kt Pertama Complex (Levi's Shop). Hubby lak slalu dtg area ctu...jumpe kwn2 dia yg keje kt Pertama.

2) Love at first sight?
Erm...x kot. Mase tu aku dh ada BF. Dia single...so slalu la dia dtg kt tmpt keje aku tu. Bole kata hari2...wat2 la nk beli baju ke...suar ke...pastu ajak minum la...skali je aku kuar minum ngan dia tau! (dh asik dtg jer kn?...) tu pn gi waktu lunch aku...kata dh ada BF? hehe..

3) Who is he when the first time you met him?
Mase tu...dia baru lepas xcident - baru buang tongkat! (Aku tau pn..mase kuar minum tu la. Dia kata..klu kbetulan ada anjing kejar kteorg mase tuh kompem dia x kn lari! Hehe... ) Keje kt Pandan Indah tapi tgh tggu feedback keje kt Istana Hotel.

4) How long it takes for him to ask you out for a date?
Aku kenal dia dlm bln Feb...mybe dlm 4 ke 5 bln lpas tu kot. Mase tu kn aku dh ada BF. Kuar pn cover2 line jer! Hehe... (dh tergerak ati nk kuar ngan dia....kuar je la kan ;P)

5) First place dating?
The Mines! Konon mase tu nk jauh sket dr KL n nk masuk umah salji (that time still ada umah salji lg yer...adik2)- tp mase gi tu tutup lak! bole jln2 kt luar2 tu jer..

6) How he proposed?
Proposed? xde nyer bunga ke candle light dinner ker...cincin diamond ker (cam cerita2omputih tuh) dgn sendiri jer...bincang2 mase dpn.

7) Special date with your hubby?
23 Julai 1998 - Declare couple (sbb dh clash ngn ex-BF)...eh betul ke tarikh ni eh?
blk kang nk kompemkn blk la ngn cik abg. ;)
8 Ogos 2004 - Bertunang
29 April 2006 - Majlis Pernikahan (lepas tu dia blk ye kwn2...)
30 April 2006 - Majlis Persandingan di umah aku...umah lelaki wat seminggu lepas tu.
29 Jun 2007 - Cinta hati kami dilahirkan...Wan Muqrie Raziq
9 Julai 2008 - Cepat pulak yg menyusul selepas itu...Wan Marsya Raniah

8) Changes that he asked you to do?
Banyak gak...tapi akan dilakukan secara berperingkat. Betul x cayang? heheh..

9) What is about him that you love so much?
Sanggup bersusah payah...demi aku. (skang...& our little family)

10) What is about him that you wish he would change?
Errr ape eh? Ntah la...mcm ada...tapi ape eh? Ntah la...Hmmm tu kira nye ayang terima abg seada nye la tuh! hehe..

11) You will lose your mind and crack your head when he..
Kent**! Dia sengaja jer suke buang angin kt aku tau! Menciiiiii......

12) You will smile through your eyes for the whole day when he..
belikan something yg aku suke...

13) Complete below sentences, "My love towards my hubby is as big as..
this alam fana

Er skang ni...sape2 yg berminat, jawap la pulak yer!
eMMi? Ezzah? .in.a.z.? emy amir? Zuris? Ada bran...?Haha...

3 comments:

~daRLee ZuRiS~ said...

hah.jahat oo..
hutang dulu ek
nanti2 buat ;P

JUE said...

haha...xpe2.

eMMe said...

huhuuu...apsal tag saya, cam rajin je saya nih, jap eh kak, tak panas enjin lagi
hihihihih....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails