Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, February 18, 2010

Cerita baju Rania

Last Thursday aku ada beli baju untuk Rania...online k. ;) Pagi2 tu aku trus transfer duit kt Nurul. Nurul nak letgo brg2 yg ada dlm simpanan dia. So harga yang dia offer tu...memang murah! Dulu dia memang wat online business...agaknye skang ni dah malas or nak berehat wat seketika kot (aku juz agak jer....erm Nurul, klu Jue tersalah cakap tlg betulkan statement ni eh....heeeee). Barang2 yg dia letgo tu still baru tau...bkn 2nd hand. Kalau korang berminat...gi kat blog list aku. Klik Nurul Azham's Family.

Errr sambung blk cite...lepas aku transfer tu. Nurul dengan segeranye (aku rase laaaaa hehe) gi wat poslaju. Bagus betul berurusan ngan Nurul nih. Klu x silap aku...before lunch camtu aku dah dpt tracking number dah. Kan cepat tuh?! So...Friday kompem dh sampai.

Friday....aku malas nak gi tengok kt pigeon hole awal2. Bukan jauh sgt pn...kt tingkat bawah opis aku ni jer. Balik keje la...baru singgah! Ok...jam telah menunjukkan kol 5.00 ptg. Aku ngan semangatnye gi punch card (sonok nak blk...sbb cuti lama! Padahal bkn nk gi mane2 pn...saje amik kemeriahan CNY. Gong Xi Gong Xi Gong Xi Ni...Yaaa! ulang blk lagu tadi yer kawan2. heheh...) Lepas punch card...trus tekan lif gi parking! Tengah2 bwk keta...baru teringat. Baju Rania!!!! Well...teruskan je la perjalanan tu Juliana oiii.

Semalam aku cuti plak. Cuti tanpa plan...nanti2 la aku cerita pasal cuti tanpa plan ni (klu rajin). Sooooooo...pagi tadi la baru dpt baju Rania. Cantik x?


Poslaju dari Nurul.



Ni la baju nyer...Disney kids. Material berkualiti! Cuma pix yg aku amik ni x cantik lak. Tengok kt blog Nurul la yer...

6 comments:

Emy Amir said...

wahh!cantik baju tuh!rania dah pakai belum nih?

eMMe said...

akak, nnt beli lagi tau, peh tempek kat blog hahaha....

Anonymous said...

huhuh comel la tok che sue rania tak ada ker

JUE said...

Emy Amir - dh bg Rania try...tp besar sket plak. mybe bila umur dia 2 thn br bole pkai kot.

eMMe - a'ah...nnt bole tempek lagi! (nmpk sgt xde story nk cite kn? hehe...)

storymira - utk che sue x muat laaaaa ;P

nurulazham said...

hehe...
ada special entry pasal baju ni yek??
lepas ni bole tempek pic rania bergaya dgn baju ni plak..mesti comeyyy...!!!

JUE said...

NURUL - baju tu besar sket...nnti bila Rania dh bole pkai, Jue tempek kt blog! Rania pn cam x sabar nk pakai. aritu mase bukak baju tu,lepas bg dia try...trus dia cam nk marah. "Baju nyaiya..baju nyaiyaaaaaa..." :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails