Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuesday, June 22, 2010

Keje yang paling tak suke!

Salam sume...ini hanya simple entry. Entry berjela-jela mybe akan dipostkan pada masa akan datang.

Ye korang...aku paling tak suke wat benda nih. Ini dalam salah satu senarai tugas yg aku tanggung kat ofis. Mula2 aku wat...memang aku x suke. Bagilah aku wat benda lain, laju je aku wat. Klu bab2 fail-memfail ni...lemah! Berat je kaki ni nk melangkah ke bilik fail tu. Nak2 bila dapat surat yg ntah ape2...aku yg kena pikir nk masuk fail mana. Klu ada arahan "Sila masuk dlm fail dot dot dot dot" kan senang? Huh lelama aku biarkan je.... bila dh lelama dibiarkan, jadilah camni! Aduyai.....fenin2. ~salah sendiri kan...amik!



* Kalaulah ada sape2 yg nk amik alih tugas ni...kan best. Baru rase lancar keje2 aku kt ofis. Mesti tip top! hehehe... Ok la, aku nak melangkah ke bilik fail dengan langkah yg longlai ni... huhuhu...


3 comments:

SyidaMislan said...

same here. kat meja ni pun melambak benda yg nak difailkan.sampai dah tak nampak ai yg gorjes ni.hehehe

SYANI said...

tak suka keje filing... tu mesti keja yang last sekali buat!!

JUE said...

SyidaMislan : Tu la kan...dari jauh nmpk fail jer. eheheh....

SYANI : Ramai jugak yg x suke wat keje2 filing ni rupenye...huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails