Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuesday, June 1, 2010

Nak letgo Purse GUESS ~ my fren punye daaa

Hallu sume... er entry kali ni, entry nak tolong kawan namanye tau. hehehe... Camni, ada kawan aku sorang ni, 3 ke 4 bulan lpas beli purse Guess. Biasalah...orang tengah pregnant 1st baby ni, selera berubah-ubah. So, skang ni dia sudah tangkap jatuh cintan ngan purse yang lain pulak! ~ bukan selera makan je yg berubah-ubah tau! Selera ke barang2 pn sama! eheheh.. Disebabkan dia x de blog...aku tolong la dia. Harus diingatkan di sini...yg aku x markup harga pn tau. Ni la price yg dia bgtau kt aku.

So...kepada sape2 yg berminat nak beli purse dia ni, bole la inform kt blog aku. Tinggalkan komen atau kt shoutbox yg korang interested nk beli atau ada pertanyaan tentang purse ni. Nnti aku akan melawat blog korang balik k! OR..klu korang tnggalkn emel, aku akan mintak dia sendiri yg reply emel korang, ok?! =)


Ni la purse tu...


Gambar closeup...akan dipos skali ngan kotak purse Guess.


Bahagian dalam...



Harga : RM150.00 termasuk pos laju




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails