Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wednesday, April 21, 2010

TAG ~ Nak tau ape ada dlm handbag aku?

Hye korang...sihat sume? Minggu ni aku bz la...ni pn curi2 mase nk jawab TAG. Papepun thanx sgt2 kt Maslina sbb sudi TAG Jue eh ;)

Errr sonok gak dpt TAG ni. Malu pn ada! Maklumla...barang2 aku sume biasa2 jer. huhu... So, nk tau ape yg ada dlm handbag aku? Hehe.... Layannnnnnn!


Ni la handbag aku...dh setahun pakai. So, ini kompem bukan latest handbag from Guess k? =))


Purse yg matching ngan handbag (beli skali...)


Pas keje. Huh penting ni! Klu x de...x dpt bukak pintu ofis. Mulalah mendail no hp sowang2 soh tlg bukak kan pintu.


Sampul duit Raya! ~ Mesti ada yg kata, "Aik? Raya kn lmbt lagi!" Bkn ape...standby utk letak duit time gi kenduri kawin. Dule memanjang lupe nk bwk sampul.


Spec hitam! For driving... Er sejak aku dh pakai tudung ni, susah nk carik spec yg sesuai. Nak2 aku suke pakai selendang, so spec ni yg paling sesuai sbb bila pakai...dia melekap kt mata. Xdela kembang!


Pendrive


Tetiba tgh snap gamba...sambil Muqrie n Rania pn sonok memunggah brg2 dlm handbag mama dia nih, tup..tup..kamera xde bateri la pulakkkk!

So...sambung snap gamba kt ofis la jawapnye....


Handphone yg biasa2 jer...tgk time tu 8.02. Curi mase keje sket utk hal2 personel. hehe...


Pressed Powder, lipstik n lip gloss yg pakai harini. Brand biasa2 jugak... ;)


Kunci keta bersekali ngn kunci umah & kunci umah Ampang (umah family i...)


Duit yg x sempat masuk dlm purse


Saving's book Aku ngan anak2


Pen dan USB


Resepi yg ntah bila nk wat! hehe...


Last skali, kamera (ni sarung dia yer...) hikhikhik....cam la korang xtau.



Okey...mula aku cadang nk TAG sorang2. Tulis nama korang sume...tapi sorry sgt2, masa tidak mengizinkan la pulak. So, aku harap sgt...korang yg ada ada dlm senarai bloglist aku tu, wat la pulak TAG ni ey?

So...the next person yg kena TAG ialah...SEMUA YG ADA DALAM SENARAI BLOGLIST aku.

* bagi yg ada shoutbox...nnti aku tggalkn msg kt situ. Bagi yg dh penah wat TAG ni...abaikan aje. hehe...


9 comments:

syidamislan said...

hamboi,ju. tag semua yg dlm blog list? mcm auto tag pulak kan?

anw, tq.nati kita buat lak.

Miss Q said...

alarm kunci kereta tu sampai dah berbalut tampal da ekk

mamarempit said...

mamarempit pi keje merempit...tk de bawak henbeg bagai...ada beg baju ujan je...ngeee....

JUE said...

syidamislan : kira halal la ey syida...hehe.

Miss Q : hahaha...tu la. Malunye...

Nor Aishah said...

huish.. nak mengeledah beg bagailah ye klu jawab tag ni.. Insya Allah nanti saya buat..

JUE said...

mamarempit : ala....sbenanye teringin sgt nk tau ape yg perempit (ladies) bwk dlm handbag. hehe..

Nor Aisyah : a'ah..nk jwb TAG ni kena rajin sket =)

NURUL said...

alahai jue kalu nurul nk jwb tag ni tak ada gmbr laaa. nak amik gmbr malas. adei adei

mkaw77 said...

haha.. macam2 ada...!!! :p

Cash For Dummiez - Simply Borderless Income

JUE said...

NURUL : xpe la nurul...mmg loteh sket nk wat TAG ni...hehehe.

mkaw77 : ehehehe....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails