Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Monday, March 29, 2010

My Sony Cyber-shot

Haaa....ingt x aku penah tulis entry pasal camera aku rosak sebab Muqrie baling dari atas dining table? Hah akhirnye...hari Sabtu baru ni, aku telah membeli kamera baru! Walaupun x secanggih camera yg mahal2 tu, aku bersyukur. Coz aku beli ikut kemampuan k. Bak kata pepatah...ukur baju dibadan sendiri! Hehehe ~ walaupun badan aku besar!



Ni lak kt Fotokem, The Mines. Salesman tu telah meng'offer' diri utk snap gamba our little family.... =)



8 comments:

eMMe said...

wah! best la kamera baru....canggih!!

JUE said...

Sunuk! dh lama xde kamera...
tp xde lah beli memahal sgt...org len beli beribu! =)

fatenton said...

cantiknye hijau..

eMMe said...

janji akak ade kamera, tak kisah la brape pun harganya kan...ikut kemampuan la...

Opah Ju said...

ANA OKLAH TU....MAK TAM NK X DPT2 LGI....
PAK TAM CKP WAT MALU JE KLAU MAK TAM
ADA KAMERA,SEMUA GAMBAR NK AMBIL...

JUE said...

fatenton - hehe...k.jue pn suke kaler hijau ni.

eMMe - a'ah me...janji ada. klu x asik tumpang bgmbar kamera org jer. hikhikhik...

Opah Ju - Mak tam beli jer lah...skang byk tmpt tgh sale. Nnt bole letak gamba byk2 kt blog. hehe...

N.Q.R said...

aku punye kamera ilang kat bandung haritu... tertinggal dlm teksi pak ujang.. isk.isk.. sedih tau...sbb dh biasa kamera ada dlm beg..manjang nak snap je.. bila kamera takde mcm patah tgn ni.. hehehhe.. tapi aku pun dh ada kamera sony.. lawa kan hasil dia? btw, ko cun ok pakai tudung.. hehehhehe

JUE said...

Yer? ok la tu..dulu sama2 kamera nikon, skang sama2 sony lak! hehe...eh follow la aku tau! ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails