Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuesday, March 9, 2010

Aku telah di TAG

1. Adakah anda rasa HOT??
HOT la...skang ni musim panas. Lepas mandi pn bole berpeluh.

2. Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang.


3. Cerita pasal gambar.
Ni banner dlm blog aku (skang dh tuka banner n background lain...)

4. Bila kali terakhir anda makan pizza?
Ermmm hujung bln lepas kot.... Cik abg teringin mkn Spaghetti Seafood Marina. Aku order Set Personal Pizza ngn Kids Set Cheese-Baked Meatballs utk kongsi mkn ngn anak2. Aku dh nk abis mkn dh...skali rupenye org kt pizza tu lupe wat dia nyer spaghetti! So, cancel jer lah. Sian dia....kempunan! Sanggup dia tgkkkk jer aku ngn anak2 mkn. Nk tggu spaghetti nyer pasal. Hehe...

5. Lagu terakhir anda dengar?
Lagu nyanyian Anang (ntah tajuk ape ntah...)
bdk opis...Price Smile pasang radio.

6. Apakah yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
Tgh2 wat...bdk2 opis ajak breakfast kt pantry. Gi mkn dulu...ni smbg blk.

7. Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?
Nama aku Juliana....mak, abah n sedara mara pnggil Ana. Rakan2 pnngil Jue...Adik2 panggil Along. Anak2 pnggil Mama...

8. Tag lagi 8 orang.
Derang ni blom penah kena TAG ngan aku atau dh penah kena tapi x jwp lagi....
1. Nanee
2. Sya
3. Aida
4. Masznim
5. Mira
6. Emy Amir
7. Ain Husna
8. Alin


9. Siapakah orang no 1 kepada anda?
Dia ni kazen aku....

10. Katakan sesuatu kepada orang no. 5.
Mira...bila nk bwk boyfren jumpe K.Jue ni...hehe.

11. No 3 ada hubungan kepada siapa?
Errr....sama gak ngn jwpn Nurul yg telah TAG aku.
No. 3 ada hubungan ngn husb dia lah! hahaha...

12. Bagaimana pula dengan no. 4?
Dia ni bdk opis aku...Price Smile - still available! Sape2 yg ada adik or kwn pompuan bole anta borang kt blog dia eh...

13. Pesanan kepada orang no. 6.
Emy...blajar wat cupcakes n chocolate tu bersungguh2 k?!

14. Kata2 cinta kepada orang no. 6.
Lama betul x jumpe...mish u lah!

15. Adakah no 7 dan no 8 mempunyai persamaan?
Dua2 pompuan, dua2 cantik, dua2 single but not available, dua2 ada blog...

16. Berikan 5 perkara yang anda tau tentang orang yang mentag anda.
Seorg ibu kpd 3 cahayamata (girl sumenye...)
Housewife
Tinggal kt Johor
Penah ada blog Biz
Penah satu skolah ngn Aida

17. Persamaan antara KAMBING dan LEMBU?
Binatang favourite kene sembelih time korban....
(ni aku cilok ayat Nurul...hehe)


18. Perasaan anda wat tag ni?
Ok la...ni 1st time aku kena TAG (aku baru jer ada blog tau...)

19. Adakah anda tau si Razman itu sengal?
Razman yg mana satu pulakkk lah ni. Ada2 je lah...hehe.

20 - a) GAY or b) LESS?
Soklan ni utk sape? X penah kenal org yg mengamalkan lifestyle GAY or LESS...



5 comments:

nurulazham said...

yeay!berjaya jawab dengan jayanya!!!..;)

JUE said...

Nurul - haha...tu lah. siap bole break gi bfast lagi.

eMMe said...

nape tak tag saya?!!!!
huh!!!!

JUE said...

eMMe - alalalalalaaaa.....aritu dh tag emme, ni tag org len la pulak eh. next time, k.jue tag emme pulak! =)

Duct Cleaners Rochester Hills said...

Good reeading

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails