Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Monday, March 15, 2010

Muqrie vs Rania

Baru-baru ni...seperti biasa salah satu rutin harian aku di rumah ialah melipat kain baju! Biasanye aku akan tnggu anak2 tdo dulu baru aku akan start operasi. Tapi, kali ni...aku lipat jer sambil layan tv. Dah tu...aku ajak skali Muqrie join aku melipat kain. Hehe....saje jer bagi dia praktis. Soh dia lipat baju dia ngn baju Rania. Muqrie kn suke lipat baju...(aku ada tulis entry pasal Muqrie lipat kain baru2 ni). Errmmmm punye la sonok dia...dpt sama2 lipat kain ngan mama dia ni. Dia siap dok sebelah-sebelah ngn aku lagi. Pastu siap marah2 aku lagi...bila aku amik baju yg dia dh lipat tu (aku lipat blk semula la...dia lipat kn senget-benget. hehe....). Ok la...rajin anak mama.

Tapi...yg aku herannye tu...si Rania! Biasa budak, mesti excited kn klu tgk baju byk2 blonggok cam tu. Korang tau...bila aku ngn abg dia lipat baju, dia boleh duduk bersandar jer kt dpn tv sambil menguyah jagung rebus! Dia x masuk dekat pun! Errr memang la Rania tu kecik lagi...tapi aku takut. Ciri2 tu dh ada.... malas lipat kain (mcm mama dia...huahuahua).


* Aku x snap gamba pun. biasa dlm blog ni mmg aku slalu snap gamba guna henpon jer...dan disebabkan menggunakan henpon murah, kualiti gamba2 makin lama makin teruk. Tnggu la...aku beli camera baru (camera lama dh rosak - Muqrie baling dari atas meja mkn. Huaaaaaaa.....)


6 comments:

Unknown said...

heheeheh..gelagat anak2 mmg menghiburkan. ohh, tak sabar nak layan anak sendiri. layankan perangai dia yang pelbagai..

JUE said...

Dayu - heheh...mmg sonok melayan kerenah anak2 ni. Kelakar pn ada....yg mencabar pn ada! ;)

KAK RAINBOW said...

nakal juga ye muqrie baling kamera mummy dia. tak pe budak2 mmg gitu kan. sabar je la :)

JUE said...

NURUL - betul tu...sabar je. Errrr bila Muqrie dh besar dh keje nnti, mintak ganti. Mama nk keta baru! Hahaha....( ape punye mak la aku nih.... =D )

eMMe said...

alaa kak, snap je laa...okey pe, nampak gak la, dari tak nmpak pape, lagi pun rania vs muqrie kulit cerah, hehehehe...

JUE said...

eMMe - haha...ok la ok la

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails